Inside My Brain, Nothing Much

Thursday, February 02, 2006

Kenduri Kahwin Wani


30 January 2006, aku, sad dan kawan sad telah pergi ke Pokok Sena, Kedah seba nak pi makan kenduri Wani... Sad kata aku kena jemput gak tapi aku dah ingat2 lupa muka wani ni camna.. yang aku tau (kalau tak silap la) Wani ni budak kelas Jawa kot, S02 dulu dulu masa kat PPP... yang kami pi ni kenduri belah husband dia nama Lan.. nama penuh aku tak tau.. husband dia ni peramah and tak sombong.. sembang macam dah kenai 8 tahun dah... hahah... yang paling best adalah time makan la.. lauk ayam, gulai daging, acar and paling sempoi ada ulam2 ngan ikan kering seta sambal belacan... perghhh memang terangkat habis laa... lepas makan dapat call dari RT and Dzul.. depa on the way nak mai kenduri jugak... depa sampai and jumpa Dzul yang aku dah tak jumpa berabad lamanya.. dia still macam tu jugak and still pakai baju tu jugak :P.. hehehhe... nak tunggu Jawa and wife pun, depa sampai lambat and aku kena balik sebab ada kerja sikit kat Penang.. Selamat Pengantin Baru kepada Lan dan Wani

5 Comments:

At 7:14 PM, Blogger Abu S.H said...

hnag kenduri mana yang makan tak sedap. lagi satu butang baju dzul tu betul ke or mcm pak uda?

 
At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Jgn cerita pasai tangkap gambaq john ooiiii tak sesuai... nanti suma org gelak.

 
At 10:05 AM, Blogger Hezrin Ahmad said...

macam penah tgk le suami kawan hang ni john..

 
At 1:05 PM, Blogger princessren said...

eh hang tak nampak ET ker kat situ?

 
At 2:45 PM, Blogger sumpit said...

RT tu ET la, john silap taip

 

Post a Comment

<< Home