Inside My Brain, Nothing Much

Friday, November 11, 2005

Raya, Eddie and Qistina



Gambar ni taken from muchkin's blog.. TQ eddie for datang beraya and aku dapat jamu ang meehoon goreng ja.. kalau ang tak mai mampos aku nak kena perabih meehoon.. btw, Qistina tak takut ngan eddie, kalau tidak jgn harap la org lain nak pegang dia... aku pun tatau camna dia boleh suka kat eddie.. ang ada pakai ilmu apa2 kot eddie? hehehe.. dekat gie pun dia takmau.. dulu dekat fitt dia ok ja duduk atas riba but kat apan dia tamau pulak...heheh.. gambar raya aku, tak upload lagi... tadak masa la dengan kerja kat kilang ni macam kerbau

6 Comments:

At 10:01 AM, Blogger eddie said...

fear factory reissue Demanufacture weh.. 2 CD reissue.. aku tgk 1st cd original DEMANUFACTURE, maybe new arrangement kot.. 2nd cd REMANUFACTURE.. erm aku dok cari CD burner nak burn..

 
At 11:04 AM, Blogger JohnLabu said...

eddie... burn kat aku satu... aku la ni dok layan infectious maggot... masa kemas rumah terjumpa kaset dua kotak kasut.. woohoooooooo!

 
At 12:05 PM, Blogger PrincessRen said...

agaknyer kalu i dgn ET, Qistina takut tak? selalunyer bebudak suka gak ngan kita org. hehe...biller hang nak dtg KL, John?

 
At 8:31 AM, Blogger JohnLabu said...

bulan 12 InsyaAllah aku dtg KL.. ada kerja sikit.. awatnya Mary? ang nak belanja aku ka?

 
At 10:41 AM, Blogger PrincessRen said...

hehe.. belanja teh ais kat mamak laa. ok kan? heheh

 
At 4:48 PM, Anonymous apan said...

mana ada qistina tak suka aku!! budak2 suka aku laaaaa....

 

Post a Comment

<< Home