Inside My Brain, Nothing Much

Tuesday, October 18, 2005

Honda Bullet EG3 for sale




found this at Autoworld and aku tak baca detail lagi just ushar ushar kereta Honda Bullet yang telah di upgrade ke VTec B16A not Red Head one :P.. tapi bang vtec juai 29k ja... kereta warna purple macam besa nampak, plate PDG1715 macam familiar... last last baca detail, rupa rupanya Alon/Azrul Kamal yang nak juai keta dia... heheheh... patut la aku besa tengok keta ni... bukan takat tengok, dah naik dah.. actually keta ni sekarang bini dia yang naik kalau tak silap aku, sebab aku selalu jumpa ataih highway dia punya bini bawak pegi keja.. mak aihh dia punya bini kalau tekan atas highway ingat tak ingat punya.. mentangĀ²la vtec.. heheh.. by the way alon ni adalah budak PPP yang kawen ngan Balinda@Blend.. kalau nak pakai vtec boleh la kawtim ngan alon.. kengkawan punya harga kotĀ² dia boleh reduce jadi 15K ka.. hehehhe

3 Comments:

At 2:40 PM, Blogger K Fitt said...

woi libepul anderlecht ada tunjuk ka? aku tengok kat www.astro.com.my takde cakap pon

 
At 4:24 PM, Blogger JohnLabu said...

tadak ka? aku rasa mcm aku tengok iklan dkt tv3.. kalau tadak boleh aku lena awai and bukak kedai

 
At 12:18 AM, Anonymous Anonymous said...

bukak kedai? mmmmm macam lain ja bunyinya.... - curiosity killed the cat!

 

Post a Comment

<< Home