Inside My Brain, Nothing Much

Thursday, December 28, 2006

Eksiden




Hari Sabtu lepas 23 Dec 2006, lebih kurang pukul 11.00 pagi aku dapat call dari production dept sebab ada problem dengan testing machine and depa nak kena ship hari tu juga.. lepas tu aku pun pi la kilang.. sampai ja kat kawasan kilang tu ada satu sungai and kat situ keta, bas, van selalu buat u turn utk pi Penang Bridge.. aku tengok que semacam ja.. ingatkan ada roadblock jpj/traffic ka seba kat situ memang hot spot depa buat roadblock.. sampai ja kat sungai tu aku tengok ramai dok tengok dalam sungai.. aku tengok dalam sungai tu ada sebijik keta dah remuk liao.. gila betui... enjin ranap teruih... aku tak tau macammana boleh keta tu boleh masuk dalam sungai tu sebab kat situ jalan straight.. tapi aku dengaq orang cerita kata mabuk.. betui tak betui aku tak tau... and benda tu jadi dalam pukui 6.30 pagi (gelap) and orang baru sedaq ada keta eksiden dalam puku 7.30 pagi sebab dah siang sikit dah.. aku pun sempat snap skeping dua gambaq keta tu tapi mayat dah tadak and bumbung bomba dah potong nak keluaq mayat

1 Comments:

At 1:02 AM, Anonymous Anonymous said...

woish horrornya....

 

Post a Comment

<< Home