Inside My Brain, Nothing Much

Friday, December 15, 2006

Koni

Benda ni dah lama aku teringin.. last month akhirnya dapat juga pasang kat keta aku.. jangan tanya berapa and kat mana aku beli tapi for sure absober ni memang original... heheh.. barang kantau la katakan and murah, tunggu apa lagi? beli ja la.. dah test dah performance dia, memang lagi sedap dari Monroe and yang syoknya bila tang amik korner memang best.. kalau agak2 tak sedap boleh ejas lagi.. lepas ni nak angkat strut bar and nak upgrade 16" aku ke 2 piece 17" seperti gambar dibawah tu pun kalau bonus masyukkkkk!!

PS: Roni... heheh... jgn jeles Koni aku







3 Comments:

At 12:52 PM, Blogger Riez Hassan said...

koni=kroni ka???
**
wei john,mana jersey yg order dr UK tu???

 
At 7:08 PM, Blogger ronie said...

wei... eksen nampakkk... sampai taknak kctau memba kat mana koni juai oo... hang curi apa.. heheh. aku dok upgrade in-car entertainment aku nih.. nanti aku post

 
At 9:37 AM, Blogger Hezrin Ahmad said...

kat penang bolehla pakai....kat kl kalu....belum apa dah kene rembat....eg member aku baru kene...nak pegi keje tgk2 tayar dah tinggal 2 je....

 

Post a Comment

<< Home