Inside My Brain, Nothing Much

Monday, December 18, 2006

Qistina The Flower Girl


Gambar diatas was snaped yesterday masa kenduri sepupu wife aku Mohd Halimi and his wife Ilah (tak sure nama sebenar). Aku sebenarnya tak tau pun yang anak aku ni nak dijadikan flower gilrl by the pengantin sebab terlalu busy (panggilan 5k org, bayangkanlah betapa busynya aku) menjadi mentara masa kenduri kelmarin. Bila rombongan pengantin sampai ja aku pun stop la sat nak tengok pengantin belarak and OMG, anak aku jadi flower girl dengan Mak Lang Nurain dia.. terkejut aku.. sebab dia tak menagis or bebai sebab masa kenduri Nie (adik ipaq aku) memula tu depa 2 orang ni jugak yang jadi flower girl, tapi start kompang ja teruih anak aku celapak kat aku.. kena la jadi cameraman sambil dukung anak.. hahahah... and btw, Selamat Pengantin Baru to Limi and wife and hari ni dah 3 kali dah betis aku tarik mengkarung sebab jadi mentara (rewang org johor kata) punya pasai

2 Comments:

At 7:47 PM, Blogger ronie said...

tu dia! nasib pak dia tak jadi flower man... kalu tak haru oo...

 
At 9:29 AM, Blogger Hezrin Ahmad said...

comelnya...

 

Post a Comment

<< Home