Inside My Brain, Nothing Much

Monday, March 20, 2006

Congratulation to Nie

Weekend sibuk dengan majlis pertunangan my sister in law Hasliana aka Nie and everyone in family seems busy.. aku pun busy jugak plus buat2 busy sebab aku actually tak tau nak buat apa, just tolong tolong apa yang patut and oso Qistina tak mau berenggang dengan aku.. then kerja aku lebih kepada menjaga anak aku la.. hahaha.. the enggagemet is on Saturday, 18 March 2006, and the day before, Friday sempat jugak aku pi main badminton..hehehe.. sebab aku tengok dekat rumah dah macam setel dah... then the rombongan meminang sampai around pukul 11.30 am..wahh!!!!!! gila ka apa depa ni bawak keta... bertolak dari KL pukui 8 am lebih and pukui 11.30 am dah sampai tol juru... maybe hari tu sabtu is qualifying round for F1 at Sepang and aku rasa depa pun masuk qualifying round kat PLUS highway.. 4 bijik keta semua and the 1st task for that day adalah menjadi pemandu pelancong from plaza tol juru to my mother in law house.. then majlis pun bermula.. tiba2 dapat task baru plak.. ais tak cukup.. then pegi beli ais cube naik moto habis seluar aku.. bila sampai rumah ja basah habis seluar aku macam kencing dalam seluar.. then to make it worst aku terlepas upacara menyarung cincin.. duhh.. by the way the majlis sun smoothly and everyone seems puas hati with that.. Congrat again to Nie and Hairul.. maybe wedding early bulan june.. yay!!!!! nasi minyak bulan 6 ni.. planning nak bersanding sekali lagi lepas pengantin baru bersanding.. haha.. my baju pengantin still dok dalam almari lagi... boleh pakai ke dak aku pun tak sure... hehehe

opss!! lupa plak.. Semalam Libepul menang lagi ngan Newcastle 3-1.. main kat St James Park tuhh.. hahah.. and Cisse aku rasa mesti kena fine ngan FA England sebab dok terjelir jelir lidah kat penyokong Toons.. hahah... apa2 pun You'll Never Walk Alone

2 Comments:

At 2:48 PM, Blogger kirana nakia said...

ada hati gak tu..ceh..

 
At 9:38 AM, Blogger princessren said...

tulah cisse.. memang.. not a true liverpool player.. mahal plak tuh masa beli dulu. very impatient guy too.. maybe he deserves to get the yellow card tuh. bagi ajar sikit... can't wait for this friday's game plak..

nway, hang, kita ada reunion may nih. ko tgk ur hardones email.. ko nak ikut tak? habaq kat au lah kalu u nak ikut yek...

 

Post a Comment

<< Home