Inside My Brain, Nothing Much

Monday, October 17, 2005

Hadie or Abg Mat RS?



bila aku baca posting Crazy Time Eddie dekat blog dia.. aku tak boleh tahan gelak.. teruih aku teringat pasai aku selalu lepak bilik eddie masa memula masuk PPP/ITM dulu... kalau sesapa yang terlibat dalam lawak ni mesti gelak punya... satu malam minggu tu aku dan Mustapir telah pergi melepakkan diri di bilik eddie and the housemate (Faiz Macho, Hadie aka Abg Mat, Mat Wan, Jun Kerbau, Eron, dan aku dah tak ingat dah)... sembang punya sembang, gelak punya gelak, isap rokok punya isap rokok sekali tu lampu bilik telah dipadamkan oleh seseorag.. dari kelibat tu terperasan macam Hadie dan ada ada la sapa2 ntah sound "wei Hadie, toksah dok buat lawak la" tapi aku telah konfius sebab Hadie tak pernah pakai kain pelekat bila tidoq.. then bayang2 hadie tu cuma berdiri ja.. after a while dia buka lampu and nampaklah kelibat tadi yang rupa rupanya adalah abg Mat RS block 18.. thensemua tak tahan teruih tergelak.. hampehh.. semua org gelak aku dgn mus plak yang kena amik nama ngan Abg Mat RS... sib baik boleh settle malam tu kalau tidak mampuih aku ngan mus.. then start on that day kalau nak pi bilik eddie pun kena ushar abg mat rs ada ka tadak sebab muka aku dan mus telah diharamkan oleh RS pi lepak lagi... wakakakakka.. and aku rasa dari situ la Hadie bertukar nama ke Abg Mat

4 Comments:

At 2:49 PM, Blogger eddie said...

hampeh! sejak dari hari tuh la ahdie skoolmate aku dapat nama jadik abg matt hahahaha

 
At 3:51 PM, Anonymous Anonymous said...

camna dengan nama2 lain? iwan kepala mancis? bob 'brylcreem'? pintu jamban? budak junior senget (masa bawak motor)? john-longkang-open-day? banyak nama2 perlu explanation ni!!!!

 
At 3:57 PM, Blogger JohnLabu said...

kah kah kah.. john-longkang-aspuri-open-day.. yang tu paling aku tak leh ingat apan.. tiba tiba ja aku rasa aku pendek dan mak guard tolong aku tarik keluaq dari longkang.. sib baik pagi lagi.. kalau tengah peak mau aku berenti PPP

 
At 6:31 PM, Blogger princessren said...

adus lawak.. mmg laawk.. patut lah hadie jadi abg mat.. laaa camtuh ker? hahaha

 

Post a Comment

<< Home