Inside My Brain, Nothing Much

Friday, October 14, 2005

Testing


















testing 1 2 3.. hari ni baru aku ada blog sendiri setelah blog lama aku dah terupdate dah berabad lamanya http://tintin.blogspot.com/ and aku rasa that account oledi removed kot.. haha... today i got i photo from hot boyband (bakal menjadi kegilaan remaja macam BSB kot.. kah kah kah) sesapa kenal tak depa ni.. teringat dulu aku follow Eddie, RR, Apan, Awi ngan Tobek pi jamming kat Studio Black Widow kat KWSP tuh bulan posa... habih jamming bukak posa karipap kat Pertama.. then balik curi lampu kelip kelip tepi jalan and bawak balik hostel and kantoi ngan pak guard and pengajarannya jgn bawak balik tape concert slayer ke hostel and jgn curi lampu kelip kelip tepi jalan.. hehe

7 Comments:

At 10:44 AM, Blogger eddie said...

kakakakakkaka aku tak leh lupa siot, lampu kelip kelip punya cerita..
hahahahaha

 
At 11:25 AM, Blogger JohnLabu said...

hahahah.. mmg aku tak lupa sampai ke tua eddie

 
At 11:29 AM, Blogger princessren said...

apsal ar ar tuh suka tak pakai baju yek.. hehe. .kelakor nyer..

 
At 1:32 PM, Blogger Inn said...

oh my god. that is azhar rite?

 
At 1:42 PM, Blogger princessren said...

just curious.. inn nih intan nahariah ker? sowry.. curiosity is killin me man...

 
At 6:43 AM, Anonymous Anonymous said...

joq

haq ambiaq gambaq niaq kaq manaq?

Aq aq ngan Apaq ngaq adiaq Apaq
adaq sekaliaq?

Depaq Main-aq skate-q boardaq kaq?

Pungkuooooaq!!!

 
At 4:42 PM, Blogger JohnLabu said...

apan bagi kat aku.. ampeh ang jawa

 

Post a Comment

<< Home