Inside My Brain, Nothing Much

Friday, May 12, 2006

Fear Factor

Now im realize that aku tak layak masuk rancangan fear factor.. uwekkkk!!!!!

Time: 12.30pm

Place: G-Tek Canteen

Menu: Nasi putih, masak lemak ikan temenung racing seekor (org kl kata ikan kembung), sayur sawi, begedil, sambal belacan, sup daging semangkuk, air sirap, lipas seekor

Price: RM4.80

Sinopsis: masa lunch lebih kurang pukul 12.30pm, aku pun naik makan kat kantin G-tek. Ambil lauk seperti menu diatas and makan punya makan last² dah dekat nak habis aku pun terasa rapuh dalam mulut aku yang sedang dok kunyah.. aku pun pelik semacam sebab aku tak amik keropok ataupun papedom? aku luah balik, rupa²nya lipas masak lemak telah aku kunyah dah separuh.. What the fak!!!!! aku nak termuntah tapi kesian plak kat memba2 depan aku tu.. last² aku bawa pinggan aku pi dekat kaunter tunjuk kat yang jaga cashier tu.. aku komplain la.. then dengan muka tadak perasan depa kata yang tu buka lipas.. aku dah kaji ngan memba2 aku and memang kompom benda tu lipas and depa kat bukan... depa kata udang... babi anak haram betui... kalau udang aku soh depa test rasa tengok.. tak mau pulak.. last2 tak kata apa pun.. say sorry pun dak... masa aku nak turun tadi aku pi jumpa depa nak tengok reaction depa.. then depa kata "sori la bang.. benda ni masuk kami tak boleh buat apa" haa??? tak boleh buat apa.. common la... nak bagi alasan tu biar la rasional sikit... setakat ulat sayur tu acceptable lagi tapi ni lipas tak boleh buat apa? kalau org lain mesti dah return balik duit yang aku bayar tadi but bukan aku nak sgt duit aku tu sbb aku tau depa meniaga, but at least bertanggungjawab la sikit.. siap aku sound "memangla tak boleh buat apa sebab aku dah kunyah? kalau hampa kunyah baru hampa melompat kot?" and siap dengan bagi jawapan "takpa bang, kalau terkunyah takpa sebab kita tak tau, sikit ja tu" fuck your mama ass sikit hang kata? perghhh terbakar aku tadi masa lunch

Action taken: report kat HR and depa kata nak tindakan and maybe terminate their service..

Conclusion
: kalau aku masuk Fear Factor bab makan lipas aku serender

6 Comments:

At 9:54 AM, Blogger ronie said...

ahhahaha!! cuba hang pretend tat ur eating udang or papedom.. sure abis nya!... heheh... apala diorang tu, kalo lipas madagascar takpe gak... dia makan daun n kayu etc... tapi ini lipas kilang!! uweekkk !! lipas ni makan sampah!!! UWEKKK!!! DAMNNNN.. (p/s- sabaq john, lepas ni hang dgn aku kita daftar masuk fear factor malaysia... )

 
At 4:50 PM, Blogger Abu S.H said...

kalau aku, dah bakar dah mamat yg jawab cam sial tuh....
bakar hidup2....\BURN BURN BURN!! DIE !! DIE!!

 
At 9:25 AM, Blogger kirana nakia said...

makan lipas..aku experienced dah...

 
At 10:32 AM, Blogger Hezrin Ahmad said...

uwekkkkkkk...xlalu aku...
tapi bukan ke hg suka mkn bihun goreng katak....hahahha

 
At 1:33 PM, Blogger JohnLabu said...

bihun goreng katak senoir yang makan aku tukang tengok ja.. lagi pun bihun tu dah masuk dalam perut aku dah

 
At 5:00 PM, Blogger mazura said...

aku ingat malam tu yang hang jamu kami mee mamak campur lipas...ooo bukan ker...

 

Post a Comment

<< Home