Inside My Brain, Nothing Much

Tuesday, January 06, 2009

1st Day

Tarikh 05 January 2009

7.45pg - Qistina dah bangun tido and mandi and ayah dia still tarik kain selimut lagi.... sejuk beb sebab pagi hujan and still awai lagi

8.00pg - Qistina dah pakai baju sekolah dah and ayah baru nak mandi

8.30pg - tunggu ibu balik dari tempat kerja... pi checkin pastu amik time out keluaq.. konon2 pekerja cemerlang tapi tak cemerlang pun...

8.45pg - bertolak ke sekolah Qistina... sedih... aku pun tatatu apa yang qistina sedih sebab semalam beriya2 ja nak pi skool...

9.00pg - sampai sekolah still maintain lagi.. and terus masuk kelas.. dalam kelas plak ada dalam belas2 yang sebaya ngan qistina.. pastu ada sorang budak laki ni melalak bercucuran air mata (ayat Alam Perwira nih).. mulalah si Qistina ni sedih... dia punya pesen tak boleh tengok orang nangis or org kena marah.. mesti dia sedih pastu melalak sama...

9.15pg - Qistina tak tahan teruih keluaq pi kat ayah ngan ibu nak menangis kata dia tak reti buat puzzle padahal dia sedih tengok boy tu nangih

9.20pg - teacher seperate qistina ke kelas sebelah.. sebab kelas sebelah tadak orang menangis... khusyuk dia dok kaler gambaq strawberi... aku pun pelan2 balik/hantaq bini aku pi tempat kerja...

12.00 noon - aku dah terpacak dekat skool kakak... aku dok tgk dia dok beratoq pegang bahu nak balik dah... nampak happy ja...

12.30pm - balik umah singgah beli coklat kat petronas sebab qistina mintak coklat sbb dia kata dia good girl sebab tak melalak masa kat skool

tak sangka anak aku dah sekolah dah... dah besaq dah anak aku... syok jugak tengok dia masuk kelas pastu kaler.. balik dalam keta dok pot pet pot pet cita dia main square apa tah ngan kawan dia... dia kata sapa kalah kena menari teacher ajaq menari... hehehhehe...

6 Comments:

At 8:55 PM, Blogger Norliana Abdul Rahman said...

mana gambaq qistina masuk skool?

 
At 8:27 AM, Blogger JohnLabu said...

tak amik konot sebab aku rasa aku yang excited tengok qistina pi skool sampai lupa nak snap padahal kamera kat tgn... heheheh

 
At 6:00 PM, Blogger landen said...

rugi john...aku skrg dah selalu ingat..kalau apa2 hal ambik gambo..dulu mcm hang gak...lupa!

 
At 9:56 PM, Blogger kirana nakia said...

Dia la nie ingat kat 'Na' jugak tapi bukan Qistina..CALDINA...hahahah..:P

 
At 6:40 AM, Blogger eddie said...

anak dah besaq = bapak dah tua...
orang tua mana bleh pakai Caldina, kasi kat orang anak kecik = bapak muda

hehehehe

 
At 8:17 AM, Blogger JohnLabu said...

eddie >> hahaah.... takpa bapak tua pun hati muda... hahahah

nakia >> macam mana aku boleh tak perasan nama anak aku lebih kurang caldina ja

landen >> mmg aku rasa rugi sgt... nanti aku akan snap apa2 yang terjadi

 

Post a Comment

<< Home