Inside My Brain, Nothing Much

Wednesday, November 26, 2008

Workload

Sekarang kerja aku dah bertambah... sekarang aku nak kena support 2 lagi site.. satu Tunnel Office kat Padang Rengas and satu lagi PSO KTMB (Project Site Office) kat tepen ni.. site yang sedia ada yang aku kena support adalah Kamunting Office (office aku la ni) Casting Yard kat Bukit Merah, Store Yard kat Ulu Sepetang... walaupun kerja dah bertambah aku tetap happy sebab aku still boleh dok mengulaq walaupun opis banyak nak kena support.. Yang syoknya.. aku request keta utk aku guna nak pi site2 ni.. GM kat Tepen sign.. and boss kat HQ pun sign... Alhamdulillah.. Bonus pun bulan satu ni pun kata masyukkkkkk

3 Comments:

At 5:43 PM, Blogger Hezrin Ahmad said...

nak sikit...

 
At 5:20 PM, Blogger landen said...

gaji besaq kena keja banyak :P

 
At 2:24 PM, Blogger JohnLabu said...

besaq apa?? kena latu ja... kat tepen ada nasi beriani best hari jumaat.. kat pokok assam

 

Post a Comment

<< Home