Inside My Brain, Nothing Much

Thursday, September 06, 2007

Scorpion vs Gun & Roses

Pada satu malam yang tenang, aku tengah drive keta utk ambik duit kat bank pasai dalam wallet tinggai 5 ringgit ja, nak beli Dunhill empat belas pun tak lepas.. sambil2 drive tu aku dok dengaq radio.. lepas satu stesen ke satu stesen then telinga aku melekat dekat Sinar FM. Kalau tak silap aku masa time tu time "Rock Di Sinar" kot.. maka terdengarlah putaran lagu Scorpion "Rock You Like a Hurricane".. tengah syok layan sampai habis lagu tu maka dengan bangga DJ (perempuan) pun bercakap lebih kurang begini "yaaa... itulah satu lagu rock bertajuk Rock You Like a Hurricane dari kumpulan Gun & Roses".. WTF... tergelak aku sampai simpang nak masuk rumah aku pun aku terlajak sebab aku tergelak sampai bergegaq dashboard... bodoh... kalau tak tau study la dulu or tak payah dok tunjuk pandai kata hang ni tera... sekian terima kasih

2 Comments:

At 11:19 PM, Blogger ronie said...

slip tounge je tuh... salah tengok cover

 
At 11:07 AM, Blogger JohnLabu said...

slip tongue apa?? dulu (aku tak ingat bila) aku dengaq sinar jugak... depa kategori kumpulan Micheal Learn To Rock to adalah Rock Band... kes kes kes... tersimpul urat kentut aku dengaq

 

Post a Comment

<< Home